خدمات

خدمات که به ارائه آنها مفتخریم

خدمات مابرای هر چه متمایز تر شدن شما

خدمات حسابداری

انجام کلیه عملیات حسابداری و مالی اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکتهای سهامی خاص،سهامی عام با مسئولیت محدود،تعاونی و موسسسات) ، تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی شرکتها و موسسات طبق آیین نامه تحریر دفات

ادامه مطلب

مشاوره

ارائه خدمات مشاوره ای در امور مالی،مالیاتی،بیمه بانکی و مدیریت،مشاوره و مجری در امور بیمه ای،مشاوره و اخذ تخفیف مالیاتی،ارائه مشاوره در زمینه قوانین کار و تامین اجتماعی،ارائه مشاوره مالی در رابطه با

ادامه مطلب

برون سپاری

تهیه اظهارنامه مالیاتی پایان سال ، تهیه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ، تنظیم دفاتر قانونی روزنامه و کل ، تنظیم لوایح مالیاتی، ثبت نام ارزش افزوده،پیگیری پرونده های دعاوی مالیاتی و شرکت در جلسات حل

ادامه مطلب

حسابرسی

حسابرسی صورتهای مالی ،انجام عملیات حسابرسی خاص ، حسابرسی مالیاتی ، حسابرسی عملیاتی و همچنین اجرای روش های توافقی رسیدگی به حساب ها و یا صورتهای مالی و انجام حسابرسی داخلی ، انجام امور انبارگردانی با

ادامه مطلب

اداری و پرسنلی

تهیه آیین نامه های اداری و استخدامی ، تهیه چارت های سازمانی شرکت ها همراه با شرح وظایف واحد ها و پرسنل ، نظارت بر امور در جهت تکمیل قراردادهای پرسنل و نظارت بر تسویه حساب آنها.

ادامه مطلب

راه اندازی و پیاده سازی نرم افزار

خدمات تکمیلی و نتیجه گیری از کاربرد نرم افزار:تنظیم صورت حساب های مالی ، نتایج سیستم بهای تمام شدهیا حسابداری صنعتی ، نتایج گردش انبارها،خزانه،حقوق و دستمزد.

ادامه مطلب

برگزاری کلاس های آموزش حسابداری

تشکیل کارگاه عملی حسابداری ، آموزش تحریر دفاتر قانونی ، آموزش تهیه صورت های مالی و....

ادامه مطلب

ارزیابی سهام

ارزیابی سهام شرکت ها جهت خرید و فروش آن و تهیه ترازنامه و مبایعه نامه برای خریداران و فروشندگان.

ادامه مطلب

responsive

سایار حساب را از خود بدانید

سایار حسابخلاصه موسسه در چند ستون

اهداف موسسهاهدافی که به آن ها رسیده ایم

ارائه خدمات حسابداری و حسابرسی به شیوه متفاوت

تحلیل صورتهای مالی در مقاطع مختلف

مدیریت مالی مجموعه ها

همراهی مدیریت با استفاده از تحلیل های آماری جهت تصمیم گیریهای موثر در مدیریت مجموعه ، توسعه و پیشرفت

اهم فعالیت های انجام شدهبرای شرکت ها و موسسات

راه اندازی سیستم حسابداری مالی بصورت مکانیزه

راه اندازی سیستم حقوق و دستمزد و تهیه لیست های بیمه

راه اندازی بخش کارگزینی و تنظیم قرار داد های پرسنل و انجام امور مربوط به تسویه حساب آنها

راه اندازی سیستم انبار داری

راه اندازی سیستم حسابداری مدیریت

راه اندازی سیستم قیمت تمام شده

سازمان دهی بخش اداری و بایگانی

راه اندازی سیستم فروش

تنظیم اظهارنامه مالیاتی و تحریر دفاتر قانونی

تنظیم اظهار نامه ارزش افزوده

برآورد بودجه برای فعالیت های سالانه و معین شرکت

برگزاری جلسات هئت مدیره و ارائه و صورت های مالی سالانه شرکت

تهیه گزارشال مالی ماهانه و سالانه و ارائه آنها به هیئت مدیره و مدیر عامل

تحلیل گزارش مالی و تشریح عملکرد شرکت با استفاده از آمار و نمودارها

انجام امور معوقه حسابداری سالهای قبل و تهیه گزارش مالی

تهیه انواع گزارشات مدیریتی جهت تحقیق و توسعه

مشاور مدیر عامل در امور مالی، اداری ، توسعه و منابع انسانی

بازرسی داخل شرکت

تهیه و تنظیم صورت وضعیت های پروژه

آموزش نیروی انسانی جهت اپراتوری حسابداری و نظارت بر اجرای آن